Retourneren en bedenktijd
Retourbeleid en bedenktijd
Heeft u iets besteld dat toch niet helemaal naar wens is? U mag uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden terugsturen. Na het melden van de retour heeft u nog eens 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.
Wanneer wij het product in goede staat retour ontvangen, krijgt u het volledige aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening. Deze bedragen meestal rond de €6,55 per pakket; voor de exacte kosten kunt u kijken op de website van uw vervoerder.
Let op: producten zoals borstkolven, borstschilden en artikelen die direct op de huid worden gebruikt, kunnen alleen geretourneerd worden als de verpakking ongeopend is.
Dit is vanwege hygiënische redenen.
Wilt u gebruik maken van het retourrecht? Neem dan contact op via praktijkostara@gmail.com. Zodra wij uw retourmelding hebben ontvangen en het product in goede orde retour is, storten wij binnen 14 dagen het bedrag terug.
Is het product of de verpakking beschadigd geraakt doordat u het meer heeft gebruikt dan nodig was om het te beoordelen? Dan kunnen wij een deel van het bedrag inhouden als compensatie voor de waardevermindering. Zorg er dus voor dat u het product netjes en goed verpakt terugstuurt.

Ruilen
Product omruilen
Wilt u liever een ander product ontvangen? Dat kan, behalve bij borstkolven, borstschilden of artikelen die op de blote huid gebruikt worden (tenzij de verpakking ongeopend is). Neem contact op via praktijkostara@gmail.com. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.

Oeps, er is iets verkeerd gegaan!
Verkeerd adres opgegeven?
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan proberen wij dit nog aan te passen.
Pakket niet afgehaald bij afhaalpunt?
Als een pakket niet op tijd wordt opgehaald en daardoor door de vervoerder wordt teruggestuurd, zijn de kosten voor het opnieuw verzenden en retourneren voor de koper.

Uw klacht is onze zorg
Wij doen ons best om u tevreden te stellen met onze service en producten. Elke bestelling wordt zorgvuldig samengesteld, verpakt en verzonden. Toch kan er onverhoopt iets misgaan. Heeft u een klacht? Laat het ons weten via e-mail: praktijkostara@gmail.com. Wij nemen uw melding serieus, onderzoeken het probleem en zoeken samen naar een passende oplossing. U ontvangt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur, een reactie van ons.
Wilt u liever telefonisch contact? Bel dan naar 06-20688332. Als wij niet direct kunnen opnemen, spreek gerust uw naam en telefoonnummer in op de voicemail. Wij bellen u zo snel mogelijk terug.
Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze via dit platform aanmelden.
Garantie
Wij staan achter onze producten en streven ernaar deze in perfecte staat te leveren. Mocht er toch iets mis zijn gegaan tijdens het transport of blijkt er een defect, dan kunt u aanspraak maken op garantie. Meld een gebrek binnen twee maanden na ontdekking via praktijkostara@gmail.com. Valt het probleem binnen de garantie, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.
De fabrieksgarantie van het betreffende merk vindt u op de website van de fabrikant. Let op: bij doorverkoop vervalt de (fabrieks)garantie. Als u het product tweedehands verkoopt, heeft de nieuwe eigenaar geen recht op garantie.
Artikel defect?
Is een artikel buiten uw schuld om defect geraakt of blijkt het bij ontvangst niet te werken? Neem dan contact met ons op via praktijkostara@gmail.com en vermeld uw factuurnummer en telefoonnummer. Wij nemen contact met u op en informeren u over de retourprocedure. Is het artikel bij ontvangst defect, dan zijn de retourkosten voor onze rekening. Is het artikel later defect geraakt, dan zijn de kosten voor de koper.
Maak jouw eigen website met JouwWeb